مشورت با وزارت بهداشت برای اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تغییر قوانین ارتقای اعضای هیات علمی گفت: در حال رایزنی با وزارتخانه هستیم تا به عنوان دانشگاه مادر تغییرات بزرگ و مناسبی در این حوزه ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید فرشاد علامه گفت: در شرایطی قرار داریم که برخی از اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه تهران و سراسر کشور نسبت به مشکلات و مسائلی که در نپال به وجود آمده است ابراز نگرانی کرده اند و بحث های حقوقی خود را مطرح کرده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین تمام تلاش‌هایی که در کشور انجام شده و پیگیری شده است، می‌توان به اهمیت قشر فرهیخته در دانشگاه‌ها پی برد تا بتواند با فرهنگیان مختلف برخورد کند. مشکلات آرام و بدون نگرانی. تلاش می کنیم تا حد امکان مشکلات را در چارچوب قانونی به حداقل برسانیم و الزامات را برآورده کنیم.

وی با اشاره به درخواست های مکرر دانشجویان در این دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان در واقع درخواست های معتبر در زمینه های مختلف از جمله; معیشت و رفاه دارند، البته شخص محترم ریاست دانشگاه هم خیلی پیگیر این مسائل هستند. امیدواریم با هماهنگی معاونت آموزشی و توسعه ای دانشگاه شاهد اتفاقات خوبی در زمان مناسب (در اسرع وقت) برای بهبود وضعیت دانشجویان ممتاز رشته های مختلف باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در معاونت آموزشی دانشگاه حدود 80 طرح آموزشی مختلف در رده های مختلف اجرا و پیگیری شده است و در این دوره جدید مدیریتی بیش از 100 نفر از اعضای هیات علمی درگیر هستند. فرآیندها

وی تصریح کرد: پروژه های آموزشی پروژه های وقت گیر هستند و تاثیر بلندمدت خود را (از تغییرات و اصلاحات لازم) نشان می دهند که می توان در قوانین ترفیع، قوانین ترفیع و بحث های مربوط به بررسی سیستم شعاع اشاره کرد. بتوانید هوشمندانه کار کنید. ” گفت . .

دکتر. علامه افزود: بحث های مختلفی در حوزه اعضای هیات علمی، ارزشیابی دانشجویان و همچنین طراحی برنامه درسی و برنامه درسی و همچنین دسترسی به مرکز تضمین کیفیت خدمات آموزشی در حال انجام است که یکی از پروژه های بزرگی است که در حال انجام است. پیگیری و اجرا شد.»

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: در حال پیگیری مراکز مهارتی مختلف برای ارائه تسهیلات برای آموزش مبتنی بر توانمندسازی و توانمندسازی «یادگیرندگان» فناوری محور برای دستیابی به یادگیری عمیق و عمل محور هستیم. امیدواریم در این مدت به نتایج خوبی دست یابیم و به دانشجویان این امکان را بدهیم که پس از فارغ التحصیلی به طور کامل در انجام کاری که می خواهند انجام دهند، توانمند شوند.

دکتر. علامه با اشاره به اینکه پروژه هایی را برای رشته های مختلف تحصیل در مقطع کارشناسی در نظر داریم؛ وی خاطرنشان کرد: دوره های دستیاری دانشکده پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفت و برای ارتقای کیفیت خدمات و آموزش نیز بازخورد دریافت کردیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یکی از مهم ترین نکاتی که در سطح دانشگاه به آن توجه کرده ایم، نقشه های متفاوت اعضای هیات علمی است، گفت: این نقشه ها در سطح دانشگاه وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه در حوزه های مختلف از جمله آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، روابط صنعتی و مسئولیت اجتماعی نقش های متنوعی را ایفا می کنند که باید با دقت به آن ها نگاه کرد و به اعضای هیئت علمی تک بعدی کمک کرد که نگاه نکنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این موضوع ایجاب می کند که بتوانیم برخی قوانین بالادستی از جمله در حوزه ارتقاء را تغییر دهیم. ما به عنوان دانشگاه مادر در حال رایزنی با وزارتخانه هستیم تا با این شرایط تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/



Source link

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.