ارائه 400000 ساعت مشاوره از طریق 1480 / اختلالات اضطرابی و مشکلات ارتباطی شایع ترین علت تماس ها



مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی در سال گذشته از ارائه 400 هزار ساعت مشاوره از طریق خط تلفن 1480 خبر داد و خاطرنشان کرد: اختلالات اضطرابی و خلقی و همچنین مشکلات ارتباطی، خانوادگی و موقعیتی شایع ترین علت است. تماس می گیرد

بهزاد وحیدنیا در گفت وگو با ایسنا وی با استناد به آمار 1480 خط تلفن در 1400 مورد، گفت: این شماره در سال گذشته 1.4 میلیون تماس و 4 میلیون ساعت مشاوره دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه در نوع درخواست تفاوت معناداری وجود نداشت، گفت: نسبت به سال 99 در تعداد تماس‌ها با خط تلفن 1480 تعدیل‌هایی صورت گرفته است و همچنان تعداد تماس‌ها نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا بیشتر است. الگوی تماس ها خیلی متفاوت نبود.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناسی سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که بارها با کدام موضوعات تماس گرفته شده است. بیانیه: بیشتر تماس ها به دو حوزه مشکلات و اختلالات اختصاص دارد. در حوزه های مشکل، بیشتر تماس ها و سوالات مربوط به مسائل خانوادگی و شخصی بود. همچنین بیشترین تماس ها در حوزه اختلال مربوط به تماس های تلفنی یا اعضای خانواده مرتبط با افسردگی، اضطراب و مشکلات روانی بود.

به گفته مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی، اختلالات، اختلالات اضطرابی و خلقی و همچنین مشکلات، مشکلات ارتباطی، خانواده و شرایط از شایع ترین علل دیروز بوده است.

انتهای پیام/



Source link

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.